Model spolupráce

S našimi klienty spolupracujeme především na bázi dlouhodobé spolupráce. Každý vzdělávací projekt nebo služba je originál, stylizovaný na základě záměru klientů. Specializujeme se na vzdělávání interního charakteru. Sestavení reálného projektu má několik systematických fází, které ladíme spolu s klientem ke vzájemné shodě. Mezi nežádanější formy předávání informací u nás patří interaktivní tréninky, workshopy, outdoory a koučování. Provádíme též psychodiagnostiku, odborné konzultace a poradenství.

Příprava

V rámci přípravné fáze, před realizací vzdělávacího programu, vycházíme z informací získaných během osobních konzultací s klientem. S využitím analýz tréninkových potřeb a diagnostických technik jsme schopni přesně určit a definovat aktuální stav znalostí, dovedností, potenciálu, ale i vztahů ve skupině i mezi jednotlivci. Je to nejefektivnější část, která smysluplně zarámuje následnou pilotní nabídku a přípravu.

Realizace

Po oboustranném doladění koncepce vzdělávacího programu, jeho cíle, zaměření, formy a délky připravujeme výukové materiály – jedinečné a specifické pro každou vzdělávanou skupinu či jednotlivce. Instrukční listy a případové studie vlastní profesionální know how specializovaného lektora. Obsahovou náplň rozvojových kurzů lze flexibilně modifikovat během realizace programu dle aktuálních vyhodnocení a dle potřeb účastníků ve výcvikových skupinách.

Po realizaci navrhujeme společné jednání za účasti našeho trenéra s cílem vyhodnocení kurzu a upřesnění obsahových náplní a počtu pokračovacích rozvojových kurzů.

Způsob vyhodnocení a zajištění zpětné vazby pro management a pro účastníky

Během programu realizujeme osobní jednání se zadavatelem za účelem průběžných zpětných vazeb, případných modifikací programu nebo reagování na aktuální požadavky.

Rozvojové kurzy končí standardně sumarizací probraných témat a zpracováním Osobního rozvojového plánu (ORP) každým účastníkem. ORP je po návratu na pracoviště využíván jako podklad pro diskusi při cílových, motivačních a kariérových rozhovorech mezi pracovníkem a jeho nadřízeným.

Tři týdny po ukončení vzdělávacího programu může proběhnout dotazníkové šetření (např. v elektronické podobě), které jednak připomene účastníkům jejich závazky učiněné na kurzu, osvěží klíčové informace a také po vyhodnocení ukáže stabilitu získaných znalostí a jejich aplikaci v profesní praxi.

Každý pokračovací rozvojový modul začíná shrnutím výsledků z předcházejícího programu, vyhodnocením úspěšnosti jejich implementace do praxe, sebehodnocením jednotlivých účastníků a souhrnným hodnocením trenéra. V případě potřeby začínáme opakováním a „dotrénováním“ témat z předcházejícího programu.

Hodnocení trenéra - trenér porovnává úrovně znalostí a dovedností účastníků programu na začátku i na konci výcviku (hodnocení po každém kurzu, celkové hodnocení po programu). Vypracovává písemnou „Závěrečnou zprávu“ obsahující informace o průběhu kurzu a doporučení pro další rozvoj účastníků, kterou předkládáme spolu s osobní prezentací.

Koučující schůzky – trenér se věnuje  každému účastníkovi 2 až 3 týdny po kurzu v rozsahu cca 40 až 180 minut. Podpora a rozbor konkrétních pracovních situací řešených s cílem stabilizovat poznatky a dovednosti osvojené na kurzu.

Naše hodnotící dotazníky nebo hodnotící dotazníky našeho klienta zajišťují zpětnou vazbu účastníků programu (průběh a obsah) vždy na závěr každého realizovaného programu. Po realizaci programu předáváme managementu výstup této metody.

Se zadavatelem a s přímým nadřízeným účastníků analyzujeme konkrétní aplikace znalostí a dovedností účastníků programu v praxi.